Abi ja info
Ma ei saa oma kasutajakontoga sisse logida, mida pean tegema?
Kui Sulle kuvatakse teadet „Sisselogimine ebaõnnestus“, siis toimi järgmiselt:
- Kontrolli üle, kas kasutad e-posti aadressi ja parooli, millega registreerusid. Sul võib olla ka mitu kontot erinevate paroolidega.
- Veendu, et suurtähed ei oleks ekslikult sisse lülitatud ja/või kasutad õigesti valitud erimärke.
- Kui Sa ei mäleta oma parooli, siis klõpsa sisselogimislehel linki „Unustasid parooli?”. Seejärel palume Sul sisestada oma e-posti aadress. Saadame sulle e-kirja koos lingiga, mis võimaldab kontole uue parooli määrata.
- Kui sisselogimine siiski ebaõnnestub, võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12. Edasta probleemi kohta nii palju üksikasju kui võimalik.
Kas ma pean iga kord lugemist lõpetades välja logima?
Kui kasutad isiklikku arvutit või mõnd muud isiklikku seadet, ei pea Sa lugemist lõpetades välja logima. Järgmine kord lehele tulles oled juba sisse logitud ning saad kohe lugema asuda.
Kui kasutad avalikku arvutit, siis logi end kindlasti välja.
Kui kasutad avalikku arvutit, siis logi end kindlasti välja.
Miks mind logitakse (pidevalt) välja?
Kui lahkud veebilehelt välja logimata, siis oled järgmine kord lehele tulles kohe sisse logitud ja saad lugemist alustada. Võib siiski juhtuda, et Sind logitakse välja. Välja logimise võib põhjustada:
- Oled kustutanud veebilehitseja (brauseri) küpsised, veebilehitseja seadetes on küpsised määratud automaatselt kustuma või on küpsised aegunud.
- Kontot kasutatakse rohkem, kui viies erinevas seadmes/brauseris.
Kas ma võin oma kasutajakontot jagada?
Registreerudes Postimehe veebikeskkonna kasutajaks lood endale personaalse konto. Sinu kasutajanimi ja parool on konfidentsiaalne teave, mida ei tohi jagada.
Oma konto andmete jagamisega võib juhtuda, et keegi teine isik kommenteerib mõnda artiklit Sinu nime alt.
Oma konto andmete jagamisega võib juhtuda, et keegi teine isik kommenteerib mõnda artiklit Sinu nime alt.
Mida teha, kui minu kontot kasutab keegi teine?
Kui Sinu kasutajanimi ja parool on saanud kellelegi teisele teatavaks, siis muuda kohe oma konto parooli. Uue parooli saad määrata siin.
Soovin oma kasutajakonto kustutada, kuidas seda teha?
Oma kasutajakonto ja andmete kustutamiseks saada palun kirjalik sooviavaldus levi@postimees.ee
Soovin oma konto e-posti aadressi muuta, kuidas seda teha?
Kui Sinu kasutajanimeks olev e-posti aadress on muutunud või sisestasid e-posti aadressi valesti, võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12.
Kasutajanimeks olev e-posti aadress peab olema korrektne ja tegelikus kasutuses, et Sulle oleks võimalik edastada olulisi teateid.
Kasutajanimeks olev e-posti aadress peab olema korrektne ja tegelikus kasutuses, et Sulle oleks võimalik edastada olulisi teateid.
Kust ma saan Postimees Grupi väljaandeid tellida?
Meie väljaannete valikuga saad tutvuda ja tellimust vormistada veebilehel tellimine.postimees.ee või klienditoe kaudu: 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12.
Kas ma saan teha püsitellimust?
Jah on küll võimalik teha püsitellimust. Püsitellimus on mugav, kuna Sul on vaja teha ainult esimene makse ja järgmised maksed toimuvad juba automaatselt vastavalt valitud perioodile – 1, 3, 6 või 12 kuu tagant.
Milliseid makseviise saan tellimuse eest tasumiseks kasutada?
Tellimuse eest tasumiseks pakume erinevaid võimalusi:
-
EveryPay kaardimakse.
Everypay on eestimaine ettevõte, kes pakub turvalist makselahendust toodete ja teenuste eest pangakaardiga tasumiseks. Kaardimaksete turvalisuse tagab tugev autentimine, mis tähendab, et tellimuse vormistamisel tuleb ennast läbi internetipanga tuvastada.
Kaardimaksega püsitellimust saab vormistada kõikide enam levinud pangakaartidega. Pangakaardil peavad olema lubatud internetimaksed ning piisav limiit. Kaardimaksega püsitellimuse korral toimub debiteerimine maksepäeval otse pangakaardilt.
-
Zlick mobiilimakse.
Zlick on mobiilimakse teenust pakkuv ettevõte. Mobiilimaksega saad tasuda digipaketi tellimuse eest, kui oled Telia, Elisa, Tele2 lepinguline või kõnekaardi klient ja Sinu numbril on lubatud kasutada „Maksed mobiiliga“ teenust.
Millal toimub püsitellimuse korral järgmise perioodi eest tasumine?
Kui Sul on tellitud digipakett, siis toimub järgmise perioodi eest tasumine käimasoleva perioodi lõpus, viimasel kuupäeval.
Kui Sul on tellitud paberleht (või pakett paber + digi), siis toimub järgmise perioodi eest tasumine kuni 10 päeva enne käimasoleva perioodi lõppu.
Kui Sul on tellitud paberleht (või pakett paber + digi), siis toimub järgmise perioodi eest tasumine kuni 10 päeva enne käimasoleva perioodi lõppu.
Kuidas saan tellimuse lõpetada?
Püsimakset saad lõpetada oma kasutajakonto vaates „Minu tellimused“ või klienditoe kaudu 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12.
Püsimakse lõpetamisel kehtib tellimus kuni ettemakstud perioodi lõpuni.
Püsimakse lõpetamisel kehtib tellimus kuni ettemakstud perioodi lõpuni.
Kas te tagastate raha, kui tühistan püsimakse?
Püsimaksega tellimuse tühistamisel saad teenust kasutada kuni ettemakstud perioodi lõpuni. Raha me ei tagasta.
Kuidas saan oma pangakaardi andmeid uuendada?
Kui Sinu pangakaart aegub või oled seda vahetanud, siis selleks, et püsimakse ei lõppeks, saad pangakaardi andmeid vahetada kasutajakonto vaates „Minu tellimused“. Andmeid tuleb kindlasti uuendada enne järgmise makse kuupäeva, sest suletud pangakaardiga ei ole võimalik makset teha ja tellimus lõppeb. Lõppenud tellimust ei ole võimalik enam taastada.
Mul on digipaketi tellimus, miks ma ei saa lugeda?
Kui Sul on tellitud digipakett, aga sisu on lukus, siis toimi järgmiselt:
- Vaata üle, kas oled sisse logitud. Kui veebilehe päises on peaikooniga nupu juures linnuke, siis oled sisse logitud. Vastupidisel juhul peaikooniga nupu juures linnuke puudub ja nupule liikudes pakutakse sisse logimist.
- Kui oled sisse logitud, siis vaata, kas tellimus on kehtiv. Oma tellimuse kohta näed infot kasutajakonto vaatest „Minu tellimused“. Kui Sa oma tellimust ei näe, siis võib-olla on Sul mitu kontot ja tellimus on seotud teise kontoga või on tellimus kontoga sidumata. Tellimus, mis on vormistatud klienditeeninduse kaudu ja mille eest tasutakse arve alusel, on vaja kontoga siduda. Tellimuse saad siduda siin.
- Kui oled õige kontoga sisse logitud ja tellimus on kehtiv, siis harvemal juhul võivad olla küpsised kustunud ja seetõttu sisu lukus. Sellisel juhul logi korraks välja ja uuesti sisse.
Kas ma saan teenust kasutada ka välismaal olles?
Jah teenust saate kasutada ka välismaal olles.
Saadetel, sarjadel, ülekannetel võivad olla geograafilised näitamisõiguse piirangud, mis tähendab, et nende tootja on andnud näitamisõiguse vaid Eesti territooriumil. Geograafilised piirangud laienevad ka tellijatele.
Saadetel, sarjadel, ülekannetel võivad olla geograafilised näitamisõiguse piirangud, mis tähendab, et nende tootja on andnud näitamisõiguse vaid Eesti territooriumil. Geograafilised piirangud laienevad ka tellijatele.
Miks tellimuse sidumisel saan vastuseks, et tellimust ei leita?
Vaata üle, kas saaja nimi ja postiindeks on õiged. Kui sidumine siiski ei õnnestunud, võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12
Mul on paberlehe tellimus, kas saan veebis ja mobiilis tasulisi artikleid lugeda?
Paberlehe tellijatele pakume digipaketti soodushinnaga. Tellimiseks võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17, L 8-12.
Kuidas ma saan artikleid kommenteerida?
Artiklite kommenteerimiseks tuleb ennast tuvastada Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardiga. Seda saad teha siin. Tasulisi artikleid saavad kommenteerida digipaketi tellijad.